Wednesday, October 24, 2012

Orofluido shampoo, conditioner & elexir sæt review

(This review is in Danish, English review will be available at a later time)



Dette sæt er sendt til mig af Cocopanda.dk, mine meninger og holdninger er 100% mine egne og er ikke farvede af at jeg har fået tilsendt dette produkt.

Sættet består af:
50 ml beauty elixir
200 ml shampoo
200 ml consitioner

Pris: 249,- på Cocopanda.dk Du sparer 88,- ved at købe sættet fremfor at købe produkterne hvert for sig.

Indpakning/emballage: Super lækker indpakning. Designet er luxuriøst og lækkert. Elixiren kommer i en lækker 50 ml glasflaske og shampoo og conditioner kommer i 200 ml plasticflasker. Conditioneren har en praktisk pumpe der virker rigtig fint. 


Fælles for de tre produkter er deres blanding a 3 olier der længe har været kendt og elsket for deres forskønnende egenskaber. Argan olie, Cyperosolie og Linolie.

Duft: Lækker orientalsk vanilje duft. Ikke en syntetisk og kvalm vanilje, men en lækker varm duft. Kraftig nok til at nyde mens du benytter produkterne men ikke så voldsom i duften at dit hår kommer til at dufte voldsomt af det.


Shampooen vasker mit hår rent på en mild måde der ikke udtørrer det. Jeg synes at den er drøj i brug, der skal ikke bruges voldsomt meget for at få et dejligt blødt skum.

Conditioneren fugter mit hår fint uden at tynge det, personlig er jeg selv mere til tykke formularer, så derfor benytter jeg mest hårkure i stedet for balsam. Men den her er rigtig fin, den måtte bare godt være lidt tykkere i konsistensen men det er jo et spørgsmål om preference, den er absolut ikke for tynd og flydende.

Elixiren er min absolutte favorit. Den kan hurtigt gå hen og blive mit "hellige gral" hårprodukt. Jeg fordeler et par dråber i den nederste del af mit hår (ca en tredjedel af længden plus spidser) Mens håret er fugtigt. Den kan også bruges til at styre flyvske totter hvis håret for eksempel er lidt elesktrisk.


Jeg kan virkelig mærke en forskel på mit hår i den tid jeg har brugt dette sæt, jeg havde allerede elixiren som jeg allerede var super begejstret for. Men kombinationen af disse 3 produkter har lige hævet niveauet for sundt og skinnende hår for mig.

Jeg har krøllet hår der har en tendens til at være fedtet i hovedbunden og meget tørt i spidserne. Orofluido sættet gør ikke min hovedbund yderligere fedtet men gør underværker for mine tørre spidser. Jeg kan faktisk slet ikke mærke eller se at mine spidser er tørre eller ødelagte.

Jeg er hooked på Orofluido, det gør mit hår super blødt og blankt og får det til at se meget sundere ud. Og så synes jeg helt klart at det er pengene værd. Det er jo super billigt i forhold til nogle af de andre argan olie produkter man kan få.

Jeg vil helt sikkert fortsætte med at bruge Orofluido og jeg skal helt klart have resten af serien der også består af hårmaske og shine spray. Jeg synes man får rigtigt meget for pengene og det er sjældent jeg har fundet et produkt hvor jeg virkelig kan se en forskel på mit hår når jeg bruger det. Om det har nogle langvarige effekter aner jeg ikke, men det er helt sikkert nogle lækre produkter.

Loevens.
SHARE:

4 comments

  1. That's so expensive! This is super expensive in Norway, it's like 229 for a 50ml bottle of the elixir alone! O.o

    Oh, and I hate captcha! I always fail at it a couple of times!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think it's quite affordable in Denmark. I know captcha can be a real pain. I need to figure out how to remove it lol.

      Delete
  2. Jeg er også vild med deres beauty elixir! Skøn skøn skøn

    Kh Line
    Læs med på
    http://houkjaerh.bloggersdelight.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Line. Den er virkeligt også fantastisk :)

      Delete

© *Loevens makeup rambles*. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig