Sunday, November 25, 2012

Neglelak By K review.

(english review coming up)

Jeg er blevet tilsendt disse neglelakker fra By K, men dettte er 100% min egen ærlige mening.

Pris: små 40 kroner på Cocopanda.dk

Alle 4 farver jeg modtog er cremede, uden shimmer, glitter eller nogen form for perlemor men så vidt jeg ved kan man også få dem med glitter og sågar har de en duochrome. Dem har jeg dog ikke set på Cocopanda, men håber de får dem.

Jeg er ret godt tilfreds med dækkeevnen på disse lakker. Den okseblod røde krævede kun 1 enkelt lag! den turkise og den brune krævede 2 lag. Den lyse beige var dog lidt mere gennemsigtig men farven kunne sagtens bygges op.

Jeg har rimeligt spaltede negle så der er ikke mange lakker der holder særligt godt på mine negle, dette var også tilfældet med disse. Uden underlak og top coat begyndte de at skalle af i løbet af et døgns tid. Men med 2 lag underlak og et par tynde lag top coat blev holdbarheden forlænget med et par dage. Hvilket er ok med mig da selv den dyreste lak ikke holder bedre på mine negle.

Jeg kan godt lide konsistensen af neglelakken, den er ret flydende hvilket gør det muligt at smøre helt tynde lag på så lakken tørrer hurtigere end hvis man bare klasker et tykt lag på.

By K tester ikke på dyr, de indeholder ikke prabener, tooulene eller formaldehyd hvilket jeg ved en del går op i. Jeg er rigtig glad for de ikke tester på dyr, det betyder meget for mig.

Alt i alt synes jeg man får god kvalitet for pengene, den farve du ser i flasken er den farve du vil få på neglene, lakken er nem at smøre på og du får ikke grimme penselstrøg i det færdige resultat. 2 af mine lakker havde flænger i låget da jeg modtog dem, da jeg har fået dem gratis klager jeg ikke, det er heller ikke noget der har nogen betydning for indpakningens funktionalitet men det fortæller mig at de måske godt kunne forbedre indpakningen lidt hvis plastikken er lidt skrøbelig. Men ok for 40 kr får man en rigtig god lak, så er jeg lidt ligeglad med hvordan låget ser ud.

Loevens.
SHARE:

No comments

Post a Comment

© *Loevens makeup rambles*. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig