Monday, November 12, 2012

New CID produktanmeldelse


(english reviews coming up later)

Jeg fik tilsendt 3 produkter fra New CID cosmetics af goodiebox.dk med det formål at anmelde dem. Selvom produkterne ikke er betalt af mig, vil jeg stadig give jer min 100% ærlige mening.

For dem der ikke ved hvad Goodiebox.dk er, kan jeg fortælle at det er en månedlig service/abonnement til 119kr./måneden, hvor man får tilsendt ca 5 luxus prøver på kosmetik, hudpleje, hårpleje m.m. Og rigtigt tit er nogle af produkterne fuld størrelse. Du kan læse mere om Goodiebox her.


Første produkt er I-Bronze, en bagt bronzer med marmor effekt. Jeg var lidt skeptisk da New CID påstod at den kunne bruges hele året rundt uanset din hudfarve, eller i mit tilfælde mangel på samme.
Men jeg synes faktisk det virker rigtigt godt, jeg benytter mig kun af den lyseste halvdel og den passer perfekt til min hud. Jeg brugte en fluffy bronzing børste og resultatet blev utroligt flot. Og så synes jeg faktisk også at den holder utroligt godt, den falmer lidt i takt med at ens foundation nedbrydes, men absolut god holdbarhed.
 
Der er en anelse shimmer i bronzeren så den giver en smule skær til ansigtet, hvilket gør at jeg nok ikke vil bruge den som contour. Men den er god til at give vinterhuden en smule kulør og skær og kan også benyttes på décolletage, arme og ben. Perfekt til julens fester.
 
Jeg er ret begejstret for emballagen, hvid perlemor, stort spejl, og så virker den ret så robust på den fede måde. Dog synes jeg prisen er en anelse pebret. Jeg har researchet lidt og den koster ca. 200kr.
 
 
 
Næste produkt er Chrome powder brush. Min første reaktion var wow! bare det lille hylster den ligger i føles som super høj kvalitet. Jeg skulle straks prøve den med min nye I-bronze... Det var ingen succes. Jeg tænkte først at det måtte være bronzeren der var for mørk til mig. Men nej det var børsten der var "synderen"
 
Det er absolut ingen dårlig børste faktisk er det lige modsat. Den er simpelthen bare alt for god til at samle pigment op og derfor endte jeg med et noget mørkt resultat. Jeg bruger ikke børsten til bronzere, men i stedet bruger jeg den til blush, det virker den perfekt til. Jeg bruger den især til de af mine blushes der godt kunne trænge til lidt bedre pigmentering. Den giver et flot blendet resultat.
 
Du kan virkeligt mærke at det er en kvalitetsbørste, den har det rette vægt og ligger derfor godt i hånden, og så er den super blød. Trods det formår børsterne stadig at være en smule stive, hvilket nok er derfor den er så god til at samle pigment op. Prisen på denne er endnu mere pebret, over 300kr. Men hvis dit budget er til det vil jeg helt sikkert anbefale den, man får i hvert fald pustet nyt liv i sine gamle pudder produkter.



Sidste produkt hedder I-Smoulder i farven "chocolate". Den er beregnet til at lave smokey eyes hurtigt og nemt. I den ene ende har du en "smudger" børste med indbygget creme øjenskykke i låget, og i den anden ende har du en eyeliner. Jeg må indrømme at jeg var en smule skeptisk i starten. Jeg kunne ikke forestille mig at den kunne holde en hel dag på mine øjenlåg uden nogen form for pudderskygge.Og hvor meget øjenskygge kan der lige være i sådan et lille låg?
 
Creme øjenskyggen har en fantastisk farve or den lille smudger er super blød og nem at arbejde med. Jeg synes dog lineren var lidt for fast i det, den kunne godt have været lidt blødere og lidt mere pigmenteret. Jeg føler dog at jo mere jeg arbejder med lineren jo bedre bliver det, så det kan være den bare lige skulle igang. Den er ret idiot sikker, jeg påførte lineren i en stor fed og ulige streg og så blendede jeg stregen ud med øjenskyggen og resultatet blev ret godt.
 
Holdbarheden er upåklagelig. Selv på den våde kant under øjet holdt lineren perfekt. Jeg er ellers vant til at liner og cremeskygger ender i folden på mit øjenlåg midt på dagen.

Prisen på I-smoulder er omkring 170 kr. Igen lidt i den dyrere ende men jeg kunne stadig godt finde på at købe en ny når den jeg har løber tør. Til prisen kunne eyelineren godt være lidt bedre og nu må vi se hvor mange gange jeg kan bruge øjenskyggen før den løber tør.

Det var så mit noget lange review. Jeg er ret godt tilfreds med produkterne men kunne nok ikke se migselv investere i pudderbørsten igen, det er jeg for nærig til. Til den pris skal den kunne gøre mig 10 kg lettere, eller i det mindste skyde med laser for at fange min opmærksomhed. hehe.

Loevens.
SHARE:

No comments

Post a Comment

© *Loevens makeup rambles*. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig