Sunday, May 26, 2013

Goodiebox april box

(Danish subscription box similar to glossybox, the review will be in Danish for my danish readers)

Her kommer mit review af den meget omtalte Goodiebox april. Der var godt nok mange blandede meninger om denne box. Her kommer min mening.


Er ret vild med den hot pink box som jeg helt sikkert kan bruge til et eller andet. Så for min skyld må de godt komme med flere boxe i skrigende farver.



 Jeg fik to rabat kuponer. 1 til Oriflame med rabat på 100kr ved køb for 300 kr. Hvilket passer mig rigtigt fint da jeg overvejer at prøve lidt flere produkter fra Oriflame. Rabat kuponen til smukkere.dk kan jeg ikke rigtigt bruge til så meget da jeg ikke er så interesseret i hårprodukter ( har dem jeg skal bruge pt.)


Prøver kan man altid bruge og denne prøve på shampoo og balsam fra L'oreal skal jeg nok få brugt. De er ret handy at have med hvis man lige skal på en weekend tur og ikke vil proppe sin taske med full size produkter.
Jeg fik en parfume prøve på Acqua di Dioia, Den dufter dejligt frisk men den er ikke helt mig. 

 Pyyh jeg synes efterhånden jeg har fået et par orange neglelakker, hver gang jeg får en lak i en box eller gave eller lignende er den orange. Det kan Goodiebox selvfølgelig ikke gøre for. Jeg er ikke vild med farven, brændt orange... Jeg vil ikke åbne den, giver den i stedet i gave til en der måske vil sætte mere pris på den.

Oriflame kohl pencil i nude. Jeg håbede virkeligt at der ville være sådan en nude pencil i min box. Den er bare super anvendelig. Jeg bruger den i den våde kan i øjet, det frisker ens look op og er odt hvis man ser lidt træt ud. Derudover bruger jeg den også som "usynlig" lip liner som jeg blender godt ud inden jeg kommer læbestift på. Jeg bruger den som highlighter under brynet og i øjenkrogen. Den er perfekt!
 Se her er noget jeg ikke helt forstår. Jeg har fået en BB cream prøve i medium, jeg er meget meget lys og det står også i den profil jeg har udfyldt hos Goodiebox. Så det er lidt irriterende at jeg ikke kan bruge denne da jeg virkelig er interesseret i at prøve den.

YES! Dr. Hauschka limited edition inner glow lipstick! den er jeg bare super glad for... Jeg har hørt flere klage over at lyserød perlelæbestift hører til i 80'erne og at den bare ikke fungerer for dem. Men jeg synes alle bør eje sådan en. Jeg bruger min til at highlighte mine læber for at give dem mere dimension. Så jeg bruger den ikke nødvendigvis over alt på læberne men kun der hvor jeg synes der skal highlightes lidt. desuden ser den virkeligt fed ud over en lip stain. Super tilfreds med denne læbestift.

Alt i alt er jeg ikke super skuffet. Der var to produkter i boxen som jeg virkelig er glad for jeg har fået. Men ikke mere orange negelak tak... Og jeg er lidt skuffet over at Goodiebox ikke rigtigt lytter til vores profiler og giver os produkter i farver vi ikke kan bruge (her tænker jeg BB creme) når vi har skrevet hvilken hudtone vi har. Det var ikke den værste box jeg kunne modtage men for dem der kun har fået et af full size produkterne kan jeg godt forstå deres utilfredshed, men jeg synes jeg har fået noget for mine 119 kr.

Loevens.

SHARE:

No comments

Post a Comment

© *Loevens makeup rambles*. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig